Menedżer / Menedżerka ds. Operacji Sprzedaży

Data publikacji 2025-10-20 Wydział Dział Sprzedaży Numer ogłoszenia PCO0010 Lokalizacja Żarów / Praca hybrydowa Udostępnij

Masz pytania dotyczące tej oferty pracy?

Skontaktuj się z opiekunem oferty: Natalia Domagała Specjalista ds. personalnych +48 74 85 62 609 rekrutacja@pco.pl

Budujemy funkcję Sales Operations od zera.

Szukamy osoby, która złoży w jedną całość procesy sprzedażowe, CRM (HubSpot) i dane, dopnie SLA procesu ofertowania i pomoże zespołom (Account Executive/Business Development Representative/Sales engineer/Backoffice/Agenci) generować więcej jakościowych szans oraz przewidywalny forecast.

Raportowanie: Head of Sales.

Współpraca: Account Excecutive/BDR, Sales Engineer, Response Desk/Backoffice, Channel Manager (agenci), Marketing.

 

Twój zakres obowiązków

  • CRM & proces (HubSpot)

Definiowanie i utrzymywanie etapów lejka sprzedażowego.
Projektowanie oraz wdrażanie pól obowiązkowych, walidacji i automatyzacji.
Zapewnienie spójności i jakości danych w systemie.

  • Pipeline & forecast

Opracowanie i wdrażanie metodologii prognozowania sprzedaży.
Tworzenie dashboardów oraz przygotowywanie przeglądów tygodniowych i miesięcznych.
Monitorowanie higieny danych sprzedażowych.

  • Deal Desk Operations

Przygotowanie i prowadzenie agendy Deal Desk.
Tworzenie i utrzymywanie Deal Brief oraz matrycy zgód decyzyjnych.
Logowanie decyzji, monitorowanie czasu podejmowania decyzji (≤48 h).

  • Account Based Marketing

Tworzenie i utrzymywanie scoringu Ideal Customer Profile oraz segmentacji klientów (Tiering).
Aktualizacje i odświeżenia listy priorytetowych kont co kwartał.
Przygotowanie widoków danych dla Zespołów.

  • Enablement

Opracowanie i aktualizacja playbooków sprzedażowych.
Budowa sekwencji, szablonów ofert oraz kalkulatorów TCO.
Rozwój i utrzymywanie bazy studiów przypadków.

  • SLA & RACI

Monitorowanie realizacji zadań przez Zespoły.
Wdrażanie systemu alarmów i eskalacji w przypadku naruszeń SLA.

  • BI & raportowanie

Projektowanie i przygotowywanie raportów analitycznych dla działu sprzedaży i zarządu.
Wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych na podstawie danych.

  • Pricing governance

Definiowanie progów decyzyjnych i kontrola floor margin.
Wsparcie zespołu sprzedaży w zakresie polityki cenowej.

  • Prowizje

Przygotowanie i przekazywanie danych do rozliczeń prowizyjnych dla działu Finansów.

  • Win/Loss

Projektowanie formularzy oraz przeprowadzanie wywiadów dot. wygranych/przegranych transakcji.
Analiza i przygotowanie kwartalnych wniosków dla roadmapy produktów i oferty handlowej.

 

Nasze wymagania

  • 3 do 6 lat doświadczenia w operacjach sprzedaży /Analityce sprzedaży w B2B (mile widziane środowisko techniczne/przemysł).
  • Bardzo dobra znajomość środowiska CRM (prefer. HubSpot) oraz Excel/BI (Power BI).
  • Umiejętność projektowania procesów, prowadzenia spotkań decyzyjnych i egzekwowania standardów.
  • Analityczne myślenie, orientacja na wynik biznesowy (forecast, marża, win rate).
  • PL + EN (min. B2); DE mile widziany.
  • Atut: doświadczenie z kanałem agenci/partnerzy i/lub w firmach produkcyjnych.

 

Mile widziane

  • Wdrażanie polityk cenowych, praca na Account Based Marketing.
  • Budowa playbooków sprzedaży i assetów enablementowych.
  • Automatyzacje/integrowanie narzędzi (np. HubSpot ↔ BI/ERP).

 

To oferujemy

  • Realny wpływ: budujesz funkcję Sales Ops od podstaw (mandat i budżet).
  • Pracę hybrydową i z biura w Żarowie
  • Narzędzia: HubSpot, ERP MS Dynamix AX, środki na szkolenia.
  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, budżet szkoleniowy.

Masz pytania dotyczące tej oferty pracy?

Skontaktuj się z opiekunem oferty: Natalia Oklei Specjalista ds. personalnych +48 74 85 62 609 rekrutacja@pco.pl

Aplikuj na to stanowisko

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji i sprawdzenia aktualnych ofert pracy.

Daj się poznać i rozpocznij z nami nowy rozdział w swojej karierze zawodowej.

Gotowy by do nas dołączyć?